COȘUL TĂU

Niciun produs în coș.

COȘUL TĂU

Niciun produs în coș.

Selectează o Pagină

TERMENI SI CONDITII

Dragi clienți,

Pe perioada stării de alertă și până la noi informații din partea autorităților, biletele pentru evenimente de pe bileteacum.ro se achiziționează conform legislaţiei aplicabile privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul culturii.

Organizatorii de evenimente sunt obligaţi să se supună restricţiilor dispuse în principal prin hotărârile emise de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, dar şi de alte autorităţi cu atribuţii în domeniu.

Decizia de reprogramare sau de anulare a evenimentului este luată exclusiv de organizator, fără implicarea Bileteacum.ro. Alegerea între reprogramare sau anulare este inevitabilă în contextul măsurilor luate de autorităţi pentru combaterea răspândirii COVID-19, aceasta nu este imputabilă organizatorului evenimentului, nici societăţii Ia Discoteca Festival Production SRL. Organizatorii evenimentelor respective sunt sigurii care au puterea sa decidă cu privire la returnarea banilor pe biletele achiziţionate şi condiţiile în care această operaţiune de returnare se desfăşoară. Societatea noastră este un intermediar care acţionează doar în limitele mandatului acordat de organizatorii de evenimente, nu ia decizii cu privire la anulare / reprogramare evenimente, nici cu privire la returnarea preţului biletelor.

În situaţia în care nu sunteţi de-acord cu decizia organizatorului (comunicată de Bileteacum.ro pe seama acestuia), vă rugăm să vă adresaţi pentru soluţionarea situaţiei direct organizatorului respectiv (menţionat pe bilet/card de acces).

În conformitate cu Ordonanţa de urgenţă nr. 174/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative care reglementează activitatea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, în contextul crizei provocate de COVID-19, modificată prin Legea nr. 131/2021, pentru evenimentele ce urmau a fi susţinute în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor, prin decizia autorităţilor publice şi a organizatorilor (nu a Discoteca Festival Production SRL), urmează să se aplice următoarele reguli:

  1. În cazul reprogramării evenimentului, biletul de acces achiziţionat va putea fi folosit pentru noua dată, cumpărătorul beneficiind de toate drepturile conferite de biletul de acces la data reprogramării evenimentului. Termenul de aducere la cunoştinţa publicului a datei reprogramării evenimentului este de maximum 6 luni de la data încetării perioadei de suspendare a dreptului de organizare a evenimentelor.
  2. În cazul anulării evenimentului sau în cazul imposibilităţii folosirii biletului de acces la data reprogramării evenimentului, participantul va primi din partea organizatorului un voucher pentru întreaga sumă plătită organizatorului, voucher ce va fi folosit pentru achiziţionarea de produse sau servicii din gama oferită de către organizator, inclusiv pentru accesul la alte evenimente organizate de același organizator, conform unui regulament comunicat de organizator.
  3. În cazul în care voucherul nu este folosit pentru achiziţionarea de produse sau servicii până la epuizarea termenului prevăzut la punctul 1 de mai sus, organizatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit din partea consumatorului în termen de 90 de zile calculat din ultima zi a termenului de reprogramare.
  4. Organizatorul are obligativitatea de a oferi un termen de cel puţin 30 zile cumpărătorului de bilete pentru a opta între păstrarea valabilităţii biletului pentru evenimentul reprogramat sau transformarea lui în voucher. După expirarea celor 30 de zile biletul devine automat valabil pentru ediţia reprogramată a evenimentului.

 

1. Condiții generale

Utilizatorii Bileteacum.ro pot achiziționa bilete/carduri de acces prin intermediului acestei platforme, comenzile efectuate fiind confirmate printr-un e-mail primit după finalizarea cu succes a comenzii. Achiziția este supusă următorilor termeni și condiții, utilizatorii având obligația de a respecta mențiunile din prezentul document.

Termenii și Condițiile reprezintă contractul încheiat de dumneavoastră cu administratorul site-ului. Vă rugăm să citiți integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastră.

Bileteacum.ro își rezervă dreptul de a modifica/completa în orice moment secțiunea “Termeni și Condiții” fără a notifica utilizatorii în prealabil. Menționăm faptul că modificările ulterioare pot fi cauzate de reglementari legislative de la nivel național sau european etc.

Utilizatorii înțeleg și acceptă că utilizarea Serviciului, cumpărarea unui bilet pe Site, precum și accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.

În înțelesul Termenilor și Condițiilor, termenii următori înseamnă:

a) „Administratorul Site-ului” înseamnă Ia Discoteca Festival Production SRL, cu sediul în Brașov, Str. Ștefan Baciu nr.8, Brașov;

b) „Site” sau „Bileteacum.ro” înseamnă website-ul www.bileteacum.ro;

c) „Utilizatorul” înseamnă orice persoană care accesează Site-ul sau care utilizează în orice modalitate orice Serviciu furnizat prin intermediul Site-ului;

 

2. Efectuarea unei comenzi

Bileteacum.ro este o platformă de ticketing online (oferind utilizatorilor servicii de intermediere independente). Comenzile efectuate pe site-ul www.bileteacum.ro sunt confirmate printr-un e-mail primit după finalizarea comenzii. Biletele/cardurile de acces comandate sunt trimise în format PDF prin e-mail după finalizarea comenzii.

În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, utilizatorul cumpărător primește pe adresa de mail furnizată biletele/cardurile de acces cumpărate (de exemplu dacă a cumpărat 4 bilete/carduri de acces, primește un fișier.pdf cu 4 bilete/carduri de acces), pe care apoi le poate printa pentru a le prezenta la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului. Alternativ, utilizatorul cumpărător poate prezenta biletele/cardurile de acces direct pe ecranul smartphone-ului, variantă pe care o recomandăm. Accesul la evenimentul pentru care s-au achiziționat bilete online se face în baza scanării codului QR de pe bilet. Codurile QR sunt unice și fiecare permite accesul unei singure persoane la eveniment. O dată scanat un cod QR, o altă persoană nu mai poate intra cu acesta, nici măcar pe la o altă intrare pentru că toate scannerele Bileteacum.ro funcționeză online și sunt sincronizate în timp real.

Concomitent cu achiziția online de bilete/carduri de acces, Administratorul Site-ului vă comunică și individualizează prețul aferent serviciilor de intermediere prestate.

Toate comenzile efectuate pe acest site sunt finale și nu pot fi anulate. Pentru a realiza o comandă este necesar ca utilizatorii să parcurgă următorii pași:

1- selectarea evenimentului și a biletelor/cardurilor de acces din categoria de bilete/carduri de acces disponibile;

2- selectarea numarului de produse dorite și plasarea comenzii;

3- verificarea adresei de facturare și a datelor personale;

4- confirmarea comenzii;

 

3. Modalitatea de plata

Produsele care se comandă de pe site-ul bileteacum.ro pot fi plătite online cu cardul. Sunt acceptate cardurile Visa si Mastercard care sunt înrolate în sistemul 3DSecure.

Operatorul de plati care realizeaza operatiunile bancare este compania STRIPE.

Comunicaţia cu procesatorul se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plăţi STRIPE.

STRIPE percepe pentru toate plățile cu cardul un cost de procesare a plății în valoare de 1,4% + 1 leu (pentru cardurile europene) sau 2,9% + 1 leu (pentru cardurile non-europene), cost inclus în prețul biletului/cardului de acces. Suma efectivă a costului de procesare plăți va fi afișată individualizat în zona de Checkout înainte de efectuarea plății.

Conform OUG 28/1999, art.2, litera F, pentru activitatile pentru care incasarile se realizeaza pe baza de bonuri cu valoare fixa tiparite conform legii – bilete de acces la spectacole si altele similare nu se elibereaza bon fiscal.

Conform Termenilor și Condițiilor, considerate a fi agreate în mod implicit de către client în momentul plasării unei comenzi, costul final achitat pentru cumpărarea codului de acces include atât prețul cardului de acces, dar și taxele aferente.

ATENȚIE: Organizatorul evenimentului va putea returna în caz de amânare sau anulare a evenimentului doar costul biletului, nu și costul serviciilor de procesare a plăților perceput de STRIPE în momentul efectuării plății.

4. Servicii și taxe Bileteacum.ro

Serviciile furnizate de Administratorul Site-ului, serviciile de intermediere, de administrare comandă, de emitere bilet/card ce acces şi serviciile conexe acestora, furnizate cumpărătorului prin intermediul platformei online bileteacum.ro, sunt exceptate de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. A) din actul normativ menţionat mai sus. Acest preț al serviciilor sus-menţionate apare încă din pagina evenimentului și „urmărește” cumpărătorul până în ultima pagină de plată, el fiind evidenţiat distinct. Niciun preț sau comision suplimentar nu este adăugat la prețul comenzii fără a fi afișat. Cumpărătorul de bilet/card de acces este expres de acord cu începerea executarii serviciilor furnizate de Administratorul Site-ului, a serviciilor de intermediere, de administrare a comenzii, de emitere bilet/card de acces şi serviciile conexe acestora odată cu finalizarea comenzii. Cumpărătorul de bilet/card de acces declară că înţelege că prin finalizarea comenzii îşi va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului, pentru toate și oricare dintre serviciile menționate mai sus.

Taxele, în valoare de 10% din contravaloarea comenzii, reprezintă taxe de administrare și procesare și se aplică la toate comenzile care se efectuează pe site-ul bileteacum.ro și care necesită prelucrare și asistență ulterioară pentru finalizarea lor. Cardurile de acces solicitate de către cumpărători pot fi considerate valide numai după ce plata a fost efectuată integral și recepționată. Suma plătită de cumpărător acoperă atât prețul biletului/cardului de acces, cât și prețul serviciilor menționate mai sus. Toate costurile vor fi evidențiate individual pe parcursul întregului proces de cumpărare și înainte de efectuarea comenzii și procesarea plății.

 

5. Metoda de livrare

În urma finalizării cu succes a unei comenzi pe site-ul bileteacum.ro, utilizatorii vor primi pe adresa de e-mail, prin intermediul căreia s-a realizat înregistrarea, biletele/cardurile de acces achiziționate în maxim 48 de ore. Ulterior, biletele/cardurile de acces se pot printa în vederea prezentării acestora la punctul de check-in al evenimentului sau pot fi prezentate direct de pe ecranul smartphone-ului. Codul de pe fiecare card de acces este unic si permite accesul unei singure persoane la eveniment. În urma scanării unui cod, acesta nu va putea fi reutilizat de către o altă persoană.

 

6. Pierderea, furtul sau deteriorarea cardurilor de acces

Responsabilitatea Bileteacum asupra comenzii inceteaza in momentul in care cardurile de acces au fost livrate in conditii normale catre cumparator. Bileteacum nu poarta nicio raspundere legata de pierderea, furtul sau deteriorarea cardurilor de acces ulterior realizarii livrarii.

In caz de pierdere sau de furt al cardurilor de acces online, cumparatorul este obligat sa notifice acest fapt catre Bileteacum, pe adresa [email protected], in vederea inlocuirii cardurilor de acces. In cazul in care utilizatorul nu procedeaza la notificarea Bileteacum in timp util, Bileteacum nu isi asuma nicio raspundere pentru utilizarea cardurilor de acces respective de o alta persoana, nici pentru imposibilitatea cumparatorului initial de a mai participa la eveniment pe baza cardurilor de acces pierdute/furate. In vederea anularii cardurilor de acces pierdute/furate, cumparatorul trebuie sa dovedeasca faptul ca respectivul card de acces a fost achizitionat de pe platforma Bileteacum, inclusiv a faptului ca acesta a achitat contravaloarea cardurilor de acces. In conditiile in care cumparatorul nu poate fi identificat, reemiterea cardului de acces nu este posibila.

Nu este recomandata transmiterea partiala sau totala a imaginilor continand cardurile de acces achizitionate. Bileteacum nu este responsabil de utilizarea unor copii ale respectivelor carduri de acces pentru accesul la eveniment. Astfel, primul card de acces verificat si validat la punctul de check-in va fi considerat autorizat, persoana respectiva avand acces in cadrul evenimentului. Alte carduri de acces continand acelasi cod vor fi declarate invalide, accesul persoanei nefiind permis.

 

7. Returnarea contravalorii cardurilor de acces

Decizia de reprogramare sau de anulare a evenimentului este luată exclusiv de organizator, fără implicarea Discoteca Festival Production SRL.

Organizatorii evenimentelor respective sunt sigurii care au puterea sa decidă cu privire la returnarea banilor pe biletele/cardurile de acces achiziţionate şi condiţiile în care această operaţiune de returnare se desfăşoară. Societatea noastră este un intermediar care acţionează doar în limitele mandatului acordat de organizatorii de evenimente, nu ia decizii cu privire la anulare / reprogramare evenimente, nici cu privire la returnarea preţului biletelor.

În situaţia în care nu sunteţi de-acord cu decizia organizatorului (comunicată de Ia Bileteacum.ro pe seama acestuia), vă rugăm să vă adresaţi pentru soluţionarea situaţiei direct organizatorului respectiv (menţionat pe bilet/card de acces).

Taxele aferente serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet/card de acces etc nu se returnează, dat fiind că acest serviciu a fost finalizat cu succes la momentul achizitiei biletului/cardului de acces și nu este condiționat de desfășurarea efectivă a evenimentului.

În eventualitatea anulării unui eveniment, vă rugăm să trimiteţi solicitarea dvs. în acest sens pe adresa [email protected], precum şi către adresa de contact a organizatorului evenimentului anulat. Bileteacum.ro va colabora cu organizatorul evenimentului în cauză în vederea rambursării sumelor achitate cu titlu de preţ pentru biletele/cardurile de acces achiziţionate de dvs, dar nu oferă nicio garanţie în acest sens şi nu are nicio obligaţie de a despăgubi cumpărătorul de bilet/card de acces în lipsa unei înţelegeri prealabile cu organizatorul evenimentului. În principiu, în funcţie de momentul la care este formulată solicitarea, sumele vor fi rambursate fie de organizatorul de spectacole, dacă Administratorul Site-ului a transferat deja la momentul solicitării sumele încasate pe seama acestuia din vânzarea de bilete, fie de Administratorul Site-ului, dacă are acordul organizatorului pentru restituirea acestor sume, în termen de maxim 15 zile lucrătoare, doar prin transfer bancar. Pentru a înlătura orice îndoială, Administratorul Site-ului şi organizatorul evenimentului precizează că nu va fi returnat decât prețul biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la taxe procesare plăți, taxă de administrare și procesare, taxă emitere bilet/card de acces, etc).

(*) prin derogare de la cele de mai sus, pentru evenimentele ce urmau a fi susţinute în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor în contextul crizei provocate de COVID-19 sunt aplicabile prevederile speciale de la începutul prezentelor Termeni și Condiții, precum și legislația adoptată de autorități în acest scop.

 

8. Limitarea răspunderii

Bileteacum.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii site-ului pot achiziţiona de la organizatorii de spectacole bilete/carduri de acces la evenimentele organizate de aceştia. Pe cale de consecinţă, întreaga răspundere faţă de utilizatori în legătură cu evenimentele respective revine organizatorilor de spectacole. Aceştia îşi asumă integral răspunderea faţă de cumpărătorii de bilet pentru eventualele întarzieri, amânari, anulări sau pentru orice alte probleme în legătură cu evenimentele ale căror bilete au fost comercializate prin intermediul platformei bileteacum.ro, pentru derularea acestora în condiții necorespunzătoare sau in alte condiții decât cele comunicate public de organizator sau cele prevăzute de legislația in materie, precum şi pentru orice restricții impuse cu privire la evenimente de terțe persoane implicate in organizarea lor sau de autorități. Organizatorul are dreptul sa modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice.

Prin urmare, Administratorul Site-ului nu răspunde pentru nicio pretenţie în legătură cu: intensitatea sau calitatea sunetului, vizibilitatea, aranjarea meselor în local, setlistul ales de artist, serviciile de curăţenie, alimentaţie, pază, garderobă, baruri, dar fără a se limita la acestea. Pentru orice plângere referitoare la aspectele menţionate mai sau la orice alte aspecte care ţin de organizarea evenimentului, vă rugăm să vă adresaţi organizatorului acestuia.

Administratorul Site-ului nu răspunde sub nicio formă, în nicio masură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul. Totuși, deşi serviciile de plată sunt oferite și dirijate in totalitate și in mod independent de catre furnizorii nostru, Administratorul Site-ului va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori și/sau fraude.

Sumele încasate din vânzarea biletelor/cardurilor de acces sunt transmise în conturile organizatorilor conform contractelor încheiate cu aceștia. În cazul anulării unui eveniment, Bileteacum.ro poate face eforturi pentru a determina organizatorii să returneze banii, utilizând doar căile legale pe care le are la dispoziție. În cazul în care organizatorul nu va returna cumpăratorilor contravaloarea cardurilor de acces achiziționate, acțiunile legale inițiate de către utilizatori vor fi luate asupra organizatorilor, nu asupra Bileteacum.ro.

Bileteacum.ro nu își asumă răspunderea pentru eventualele întârzieri, amânări, anulări sau deficiențe organizatorice ale evenimentului pentru care au fost achiziționate bilete/carduri de acces sau pentru restricționări impuse de organizator sau de institutii ale statului. Cumpărătorii se vor adresa organizatorului evenimentului pentru eventualele pretenții.

În condițiile în care un eveniment este anulat sau reprogramat, iar organizatorul decide să restituie cumpărătorilor contravaloarea biletelor/cardurilor de acces achiziționate prin intermediul Bileteacum.ro, Bileteacum.ro va returna cumpărătorilor contravaloarea cardurilor de acces, taxele de procesare și administrare nefiind restituite. Rambursarea sumelor se va efectua în contul din care s-a făcut plata inițială.

În măsura maximă permisă de lege, Administratorul Site-ului nu își asumă obligația și nu garantează implicit sau expres pentru conținutul de orice fel al Site-ului, indiferent daca acesta este creat de Administratorul Site-ului, este publicat în Site de partenerii săi contractuali sau la cererea acestora sau este oferit de catre organizatorii de evenimente pentru a fi publicat pe Site (denumit în continuare “Continutul Site-ului”). Administratorul Site-ului va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea și încrederea în Site si va incerca sa corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil.

În cazurile de forță majora și caz fortuit, Administratorul Site-ului și/sau operatorii, directorii, angajații, sucursalele, filialele si reprezentantii sai, sunt exonerati total de raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la acestea: erori de funcționare ale echipamentului tehnic al Administratorului Site-ului, lipsa conexiunii la internet, virușii informatici, atacurile informatice de orice fel, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, greva, pandemii, epidemii, război etc.

În mod expres, Utilizatorii înțeleg și acceptă că Administratorul Site-ului este absolvit în măsura maximă permisă de lege de orice raspundere pentru orice fel de daune directe, indirecte, daune morale, incluzand dar fără a se limita la pierderi de profit, atingeri aduse onoarei și reputației, vad comercial sau alte pierderi intangibile, rezultate din utilizarea serviciului sau orice alt aspect in legatura cu serviciul precum si din utilizarea Conținutului Site-ului în orice mod sau orice efecte juridice derivand din aceasta.

 

9. Factura fiscala persoane juridice

În condițiile în care comanda s-a realizat in numele unei entitati juridice, se poate emite factura fiscala in urma unei solicitări in acest sens din partea cumparatorului bifand casuta „Doresc factura fiscala pe firma” si completand campurile aferente din pagina „Finalizare Comanda”. Cumparatorul este singurul raspunzator pentru introducerea si corectitudinea datelor necesare facturarii: denumirea societatii, cod unic de identificare fiscala, numarul de inregistrare in Registrul Comertului, adresa sediului social).

Factura fiscala va fi transmisa catre cumparator in maxim 14 zile de la data realizarii solicitarii.

 

10. Revânzarea cardurilor de acces

Cumpărătorului nu îi este permis să vândă sau să înstrăineze biletul/cardul de acces cumpărat de la bileteacum.ro către o terță parte în scopul obținerii de avantaje materiale sau în scop promoțional. Organizatorul evenimentului poate refuza participarea deținătorilor unor astfel de bilete/carduri de acces la eveniment sau poate evacua deținătorii unor asemenea bilete/carduri de acces din locația evenimentului.

 

11. Confidențialitatea datelor

Persoanele care vizitează acest website nu sunt obligate sa furnizeze nicio informație personală. Totuși, pentru a vă oferi serviciile noastre, avem nevoie de unele informații personale precum: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail, preferințele dumneavoastra. Bileteacum.ro foloseste aceste date numai în scopuri operaționale (încheierea și executarea Contractului) și statistice.

Natura obligatorie sau optională a informatiilor personale este indicata la momentul achizitionarii cardurilor de acces. Refuzul de a furniza datele personale obligatorii implica nerealizarea sau refuzul accesului la serviciul solicitat.

Pentru mai multe detalii, va rugam consultati sectiunea Politica de Confidentialitate.

 

12. Reclamații și întrebări

În cazul în care cumpărătorul/utilizatorul întâmpină o problema și are nevoie de ajutor, acesta se poate adresa în mod exclusiv prin intermediul email-ului [email protected]

 

13. Contact

Pentru situații legate de procesul de achiziționare, ne puteți contacta la adresa de e-mail: [email protected]

Select your currency
EUREuro